Janka mainitsi omasta johari windowstaan ja päätin sitten itsekin tehdä saman. Jokaisesta on varmasti mielenkiintoista kuulla, minkälaisena toiset pitävät itseä. Joten täällä voi kertoa vapaasti.
Negatiivisista puolista voi kertoa sitten täällä.
Two Roads to Fast Clinical Trials, and the US Takes Neither
4 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti